Náplní HV v 7. ročníku je mimo jiné „Lidová píseň a její druhy“, tedy i písně obřadní a s tím spojené lidové zvyky a tradice. Žáci 7.A se rozhodli, že si na svatební obřad v projektové výuce zahrají. Všemu předcházely velké přípravy, které organizovaly manažerky svatby, […]
V rámci předmětu výchova k občanství jsme v 7. ročníku probírali téma Pozor, drogy! Věnovali jsme se drogám legálním i nelegálním, závislostem a dalším přidruženým tématům. Žáci si po probrání tematického celku pro své spolužáky připravili procvičování daného tématu formou hry Riskuj! Hru vytvořili na stránce JeopardyLabs. K vytvoření hry není potřeba […]
Žáci 9. ročníku se pustili do tvorby videa na téma vnitřních a vnějších geologických dějů. Pomocí nástroje Canva vytvořili působivé a informativní video, které zaujalo nejen jejich spolužáky, ale i učitele. Nejprve si pečlivě připravili texty, které měly být obsahem videa. Každý žák se zaměřil […]
Žáci 8. třídy dostali za úkol vytvořit letáky v Canvě na téma spisovatelů. Nejprve si každý vybral spisovatele, který je zajímal, a shromáždil o něm informace. Poté vytvořili osnovu letáku, aby jejich práce měla jasnou strukturu. Psali text, dbali na správnou gramatiku a vhodnou slovní […]
Žáci dostali za úkol vytvořit prezentaci v angličtině na téma „My Favourite Animal“. Nejprve si vybrali své oblíbené zvíře a shromáždili o něm co nejvíce informací. Poté vytvořili osnovu prezentace, která jim pomohla udržet strukturu a logiku projevu. Psali text, dbali na gramatiku a slovní […]
Žáci 3.B se pustili do programování robu VEX, kteří zadávali obtížné varianty slov s procvičením y a i. Programátoři volili náročné trasy, ale doplňování je neminulo. Úspěšní řešitelé byli odměněni.
V rámci předmětu český jazyk, konkrétně literatury, žáci 8.B pracovali na skupinových projektech na téma Realismus v Čechách. Každá skupina si vybrala jednoho autora a zpracovala o jeho životě a tvorbě prezentaci v Canvě. Součástí projektu bylo i vytvoření namluveného medailonku autora, který žáci vytvořili […]
Žáci 9.A a 9.B měli za úkol pozorovat své okolí a pořizovat fotografie, které zachycují známé evropské značky a výrobky. Úkolem žáků bylo výrobky a značky na fotografiích správně zařadit do daného státu a fotografie dle klíče zaslat učiteli. Kreativní výběr našich deváťáků:
Naši žáci 9. A v hodinách přírodopisu předvedli kreativitu a píli, když společně vytvořili unikátní „Knihu hornin“. Tento projekt byl nejen vzdělávací, ale i interaktivní, a umožnil žákům prohloubit své znalosti o různých typech hornin a jejich vlastnostech. Jak projekt vznikal Každý žák si vybral […]
V rámci chemie žáci 8.ročníku tvořili z ovoce a špejlí 3D modely různých látek, žáci 9. ročníku pak tyto modely umělecky ztvárnili. S pomocí mikroskopů se zaměřili na detaily molekul, své pozorování vyfotili a následně přenesli na papír. V programu Canva pak všechny své aktivity propojili. Vznikly tak netypická […]