Pozor, drogy

V rámci předmětu výchova k občanství jsme v 7. ročníku probírali téma Pozor, drogy! Věnovali jsme se drogám legálním i nelegálním, závislostem a dalším přidruženým tématům.  Žáci si po probrání tematického celku pro své spolužáky připravili procvičování daného tématu formou hry Riskuj! Hru vytvořili na stránce JeopardyLabs. K vytvoření hry není potřeba […]

Spisovatelé

Žáci 8. třídy dostali za úkol vytvořit letáky v Canvě na téma spisovatelů. Nejprve si každý vybral spisovatele, který je zajímal, a shromáždil o něm informace. Poté vytvořili osnovu letáku, aby jejich práce měla jasnou strukturu. Psali text, dbali na správnou gramatiku a vhodnou slovní […]

My favourite animal

Žáci dostali za úkol vytvořit prezentaci v angličtině na téma „My Favourite Animal“. Nejprve si vybrali své oblíbené zvíře a shromáždili o něm co nejvíce informací. Poté vytvořili osnovu prezentace, která jim pomohla udržet strukturu a logiku projevu. Psali text, dbali na gramatiku a slovní […]

Naši spisovatelé

V rámci předmětu český jazyk, konkrétně literatury, žáci 8.B pracovali na skupinových projektech na téma Realismus v Čechách. Každá skupina si vybrala jednoho autora a zpracovala o jeho životě a tvorbě prezentaci v Canvě. Součástí projektu bylo i vytvoření namluveného medailonku autora, který žáci vytvořili […]

Kniha hornin

Naši žáci 9. A v hodinách přírodopisu předvedli kreativitu a píli, když společně vytvořili unikátní „Knihu hornin“. Tento projekt byl nejen vzdělávací, ale i interaktivní, a umožnil žákům prohloubit své znalosti o různých typech hornin a jejich vlastnostech. Jak projekt vznikal Každý žák si vybral […]

Umělecké ztvárnění molekulových modelů sloučenin

V rámci chemie žáci 8.ročníku tvořili z ovoce a špejlí 3D modely různých látek, žáci 9. ročníku pak tyto modely umělecky ztvárnili. S pomocí mikroskopů se zaměřili na detaily molekul, své pozorování vyfotili a následně přenesli na papír. V programu Canva pak všechny své aktivity propojili. Vznikly tak netypická […]

Matematika s VEX123

Žáci si pomocí robotů VEX upevňují sčítání a odčítání trojciferných čísel do 1 000. Učí se programovat trasy pro VEX robota a dostat se na zadaný příklad, který jim určil spolužák nebo učitel. Výsledky si průběžně kontrolují.