Žáci ze 7.A se pustili do originálního projektu, který kombinuje výuku s hrou a technologií. Vytvořili seznam 32 otázek na téma ryby, obojživelníci a plazi, které následně začlenili do oblíbené hry „Člověče, nezlob se“.

Tato netradiční verze hry však nezahrnovala klasické figurky – místo toho se žáci pohybovali po hracím poli pomocí robotů VEX 123. Hra se tak odehrávala na velkém plátně, které poskytovalo dostatek prostoru pro pohyb robotů a pro interakci žáků s hrou.

Tento kreativní přístup k výuce přinesl mnoho benefitů – žáci se nejen naučili nové informace o daných živočišných druzích, ale také se seznámili s řízením robotů a rozvíjeli své týmové dovednosti. Projekt dokazuje, že moderní technologie a inovativní přístupy mohou výrazně obohatit výukový proces a zvýšit motivaci žáků k učení.

Celý tento nápad je skvělým ukazatelem toho, jak může vypadat moderní a zábavná výuka, která podněcuje zvědavost, kreativitu a týmového ducha mezi žáky. Projekt si zaslouží uznání a může být inspirací pro další školy a učitele.

Použité nástroje:

Roboti VEX 123